• Tellimistingimused kehtivad www.niigift.ee veebilehelt, edaspidi nimetatud kui Veebipood, kaupade ostmisel.
  • Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.
  • Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
    Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
  • Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
  • Tellimuse vormistamine Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
  • Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Revolut, N26.
  • Läti pangalingid: Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor.
  • Leedu pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, Citadele, Siauliy bankas, Medicinos bankas.
  • Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde”.
  • Makseid vahendab Montonio Finance UAB . Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance UAB-le.

Kohaletoimetamine

  • Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.
  • Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Itella pakiautomaadid, Itella kuller.
  • Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud ostukorvis.
  • Orienteeruvalt on kauba kohaletoimetamise aeg 2-21 päeva. Tarneaeg oleneb sellest, kas toode on laos olemas või mitte. Laos oleva kauba tarneaeg on 2-5 päeva. Tarneaega hakatakse lugema lepingu jõustumise hetkest.
  • Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
  • Kui ostetakse mitu toodet, mil on erinev tarneaeg, siis kaup saadetakse välja pikema tarneaja järgi. Eraldi ühe tellimuse tooteid välja ei saadeta.

Pretentsiooni õigus

  • Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
  • Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@niigift.ee.
  • Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
  • Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba.
  • Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale köik müügilepinguga kaasnenud tasud.
  • Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.